Tuesday, July 1

Sardine Cheese Roll Sayang World Cup

Aku bersyukur sebab ada asben yg ringan tulang di dapur. Normally, he cooks what i don't cook. He's specialized in western food whereas me, specialized in traditional kampung food. Each time ada World Cup, he will invent something sempena World Cup. For 2014 WC, he buat sardine cheese roll. En. asben tahu aku tak makan cheese, so dia olahkan sikit supaya suit dgn selera aku. 

Ekceli roll ni senang bangat, sesiapa pun boleh buat. Tapi apabila dimasak oleh en.asben, rasa macam roll nie special sangat bcoz ia dimasak dengan kasih sayang! So inilah Sardin Keju Gulung Sayang World Cup!








2 comments:

Anonymous said...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what
all is required to get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very internet smart so I'm not 100% positive. Any suggestions or advice would be
greatly appreciated. Many thanks

My blog post :: Paramotor hang gliders - Paramotor Equipment

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...