Saturday, May 16

Nasi Ayam 'Mek Yanti'

Kat area rumah aku ada kedai makan baru, specialize in nasi ayam. Tak payah la sebut nama kedai tu, tak pasal2 kena turun naik court plak nanti. Al kisahnya, anak2 aku suka makan nasi ayam. Jadi kami pun menjamu nasi ayam di kedai tu two days in a row. Komen aku, nasi ayam tu 'kureng'. Anak2 aku pun kata macam tu jugak. Jadi berbekalkan semangat yang ada, aku pun dengan rajinnya masak nasi ayam on wiken. 



Inilah nasi ayam aku. 
p/s: kalau tak silap, in 2007 dalam (entry ni), aku ada berhutang dengan seseorang untuk ajak dia makan nasi ayam, tapi siapa ek?

Sambal nasi ayam ni paling senang nak buat. Selalunya aku buat lebih sebab boleh dicicah dengan cekodok tepung. 



Tak cukup 'korum' la. Salad.... :-C


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...