Friday, January 27

Cinnabon Nadia

Terliur sekejap bila Nadia poskan cinnabon ni dalam status FB. Ceh! Jeles pun ada sebab aku malas tak reti buat benda2 nie. Tapi cinnabon ni memang biasa aku tengok kat Auntie Anne (tingat kat my feveret sour cream onion... pergh!). Bestnya kalau Nadia baik hati dapat 'poskan'. Heheheh.... 

Tetiba Nadia col tanya "Yanti, you nak tak?" Soalan apa tu, beb? Takkan aku nak jawab "Tak apalah, Nadia, tima kasih jer (dgn nada sayu)". Kan?!! Umpama orang mengantuk disorongkan bantal. Laju jer aku mengarahkan Muhkriz "Jenguk2 kereta Aunty Nadia depan gate tu." Hehehe...

Less than 10 minutes, cinnabon yang ditunggu pun tiba... Bukak jer tupperware, bau kulit kayu manis yang semerbak menusuk hidung aku. Tapi apa2 hal, snap gambar dulu then baru ngap!

"To Nadia,
 Frankly, your cinnabon delicious giler, beb! Aku tahulah kau baru beli breadmaker, so kau kenalah merajin-rajinkan diri masak apa yg patut dan mengagih-agihkannya kepada kawan-kawan seperti aku. Haha! Kalau kau tanya aku berapa bintang nak kasik, aku bagi kau 9 out of 10 bintang! Tak boleh lar kasik 10 perfect sebab bagi 2 ketul jer. Kalau bagi 10, 20 ketul, baru boleh up skit. Hehe... Apa-apa pun, keep it up, jangan lupa bagi lagi."






3 comments:

Anonymous said...

hehehehe...tq my friend aku ni mmg tgh kemaruk buat bread....but ni yg paling ok lah...n seriously 9/10 hehehe not bad huh!!!but insyaallah i byk lagi tu kena improve....

MisY said...

keep it up, gurl!

Makcik Runner said...

weh nadia ke yg komen tu? suh dia bukak blog aaa :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...