Tuesday, July 16

Iftar di SACC

Acara wajib setiap kali ramadan... tahun ini di Shah Alam Conv Cnt (SACC). Aku dah book sebelum puasa lagi. Kebetulan date yg aku nak tu, date Daniel balik cuti. So apa lagi, grab jer. Promotion yg paling murah ever. RM49 adults and free for kid below 12yo. Apa lagi, grab lar deal ni. 

 Ini area desserts... macam2 sampai tak termkan.

 Kambing Kebuli. Bahasa pasarnya, kambing golek! Aku tak makan kambing so tak ada effect pd aku  kalau dia golek ke, stunt ke, berjoget ke. Bau nasinya dah buat aku mual... bau sapi. Yuks!



Kebetulan tema tahun ni ialah Nuansa Palestina... so mostly hidangan bertemakan arabic. Tak best sebab aku bukan penggemar arabic food. Sorry sebab gambar pun tak banyak sangat yg dicapture sebab asyik leka makan.

btw, kat sini aku nak share tempat2 yg pernah kami pergi untuk berbuka puasa..

2012:   Hotel Permaisuri,

2011:  Restoran Seri Melaka

2010:  MRSM Alor Gajah

2009:  Hotel UITM

2008:  Kisah Puasa







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...