Tuesday, July 13

juadah penutup Rejab

Akhirnya cuti puasa last year sudah aku lunaskan dengan jayanya! 29 Rejab Y2010 ialah hari terakhir aku ganti posa. Selalunya kalau ganti posa, aku tak bersahur. Tapi disebabkan malam tu ada final World Cup, so aku merajinkan diri masak tengah2 malam dan dalam pukul 3 pagi, aku, my soulmate & Affiq bersahur together-gather sambil tengok Spain belasah Netherland. 

Sambil tengok World Cup, aku selang-selikan dengan menyiapkan job Angels & Demons (banyak cakap betullah citer ni!). Mari layan menu berbuka aku for the next day.

Menu yang ringkas tapi menyelerakan. Kari tenggiri, sambal tumis petai + ikan bilis, ikan masin sepat, buah tembikai, kuih kasui dan cucur badak. 


Kari nie kalau cicah dengan roti biasa atau roti canai, fuhhh!
(relax, i'm still on diet)




Apsal ikan bilis lebih menonjol daripada petainya? Petai ni kalau dimakan mentah pun SODAP!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...