Monday, May 6

love at first sight

Saya bukan penggemar western food. Apa saja western food yg ada, saya sekadar merasa sesudu dua. Walaupun saya bukan penggemar, tapi saya tahu mana brand yang sedap, mana yang tak sedap. En. asben dan anak2 memang hantu western food. So they will try all sorts of brand dan kebanyakannya tak memenuhi citarasa saya.

Tapi berbeza dgn brand yang ini... Apabila saya rasa sesudu, saya terus love at first sight! Cewah!!!! First yang buat saya fall in love nie ialah sebab dia HALAL Malaysia. Second sebab it is Msia made. Third, sebab  the name... Thalia. Ini mengingatkan saya kepada telenovela Mexico pertama di TV3 iaitu Rosalinda, di mana saya antara kumpulan penterjemahnya. Kami berempat ditugaskan utk menterjemah telenovela tersebut dan itu merupakan pengalaman pertama saya sebelum menterjemah telenovela kedua, La Intrusa. Thalia melakonkan watak sebagai Rosalinda, kekasih kepada Fernando Jose. 

Okay, back to this lasagna. Taste sedap, kurang cheese, price reasonable... rm9.90. Then ada dua type, chicken and beef. Both pun sedap, pada pengiraan saya yg tak gemar sangat western food. Saya rekomen uols beli yang ini sebab HALAL. 




1 comment:

working mom... said...

nampak sedap..kat central mart ade kak? heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...