Thursday, June 13

burger kukus lava!


Something new di area rumah saya... not really new but it can be consider as a new attraction. Setiap malam penuh memanjang. Dah lama saya usha.. tiap kali nak g makan, asyik full house. Dalam hati, "Sedap bangat ke?" And finally bila kengkawan aerobik saya ajak lepak kat situ lepas our workout session, saya pun join sama. Sambil-sambil tu kami saling kutuk-mengutuk... "Lepas burn, g makan, bagus benor!".


I'm blessed to have them as my friends. From left to right: Sue, Nani, Ayu, me & Angah. They are positive thinkers, we motivate each other in losing weight and to have a big appettite too! Haha! So kami berlima pun order ala kadar, 3 burger share 5 orang... sharing is caring, kan? Ahaks! 


Inilah burger lavanya! Perghhh!!!! As for me, i'm breaking the rules. Normally I dont take daging at all but for tonite, belasah jer!!! Each different burger cut into 5 pieces.. so each of us just makan 3 ketul jer sebenarnya. Is that too much? Tak, kan? 


 Kenapa dipanggil burger lava? Kononnya nak sinonim dengan lava gunung berapi yang memuntahkan laharnya. Ekceli, the taste sama jer macam burger biasa. Tak ada beza pun. Itu pendapat saya yang tak berapa suka dengan burger. 


The menu! Name it...unta? Arnab? Mujur tak ada daging kuda! Ahaks!








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...